Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сіманенков А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ісаєв Є. О. Аналіз систем нечіткого керування судновими електро-енергетичними комплексами на прикладі автоматичних регуляторів температури [Електронний ресурс] / Є. О. Ісаєв, А. Л. Сіманенков // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2013. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2013_2_7 Розглянуто проблематику методів налаштування ПІ-, ПІД-регуляторів на основі практичного досвіду експлуатації суднових автоматизованих установок. Розглянуто проблему простоти експлуатації та переналаштування суднових автоматизованих регуляторів температури. Запропоновано узагальнену модель підходу до вибору мікроконтролерів під час проектування судів, що має за мету розширити межі використання різноманітних типів мікроконтролерів. Такий погляд буде цікавий спеціалістам суднобудівної галузі. Проведено досліди з порівняння характеристик роботи систем автоматизованого регулювання судновими технічними засобами, основаних на застосуванні правил нечіткої логіки та класичних правил ПІД-регулювання. Приведені дані одержані експериментальним шляхом на прикладі суднових автоматизованих регуляторів температури. Увагу приділено опису переваг налаштування та експлуатації мікроконтролерів, що мають програмне забезпечення, засноване на правилах нечіткої логіки.
| 2. |
Сіманенков А. Л. Аналіз основних параметрів роботи суднового двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков, С. О. Рожков // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2015. - Вип. 3. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2015_3_13 Розглянуто проблему підвищення ефективності роботи суднового двигуна внутрішнього згоряння (СДВЗ) за рахунок впровадження у його систему автоматичного управління (САУ) підсистем керування основними характеристичними параметрами СДВЗ. За основу дослідження взятий СДВЗ типу Wartsila - Sulcer 6 RT-flex 50b. Зняття параметрів виконувалося за допомогою системи контролю та моніторингу основних параметрів роботи СДВЗ типу KONGSBERG АСС20. Методом дослідження обрано статистичний аналіз практично одержаних даних, з використанням математичного очікування, дисперсії та коефіцієнту кореляції величини робочого параметру у сталому режимі роботи об'єкта дослідження (режимі морського переходу). У ході дослідження було встановлено групу параметрів, що спричиняють найбільший вплив на ефективність роботи СДВЗ. Запропоновано методи вирішення проблеми, за рахунок комплексного підходу до автоматизації САУ СДВЗ та його підсистем.
| 3. |
Сіманенков А. Л. Аналіз використання ПІДД2Д3-регуляторів в суднових енергетичних установках [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков, С. О. Рожков // Системні технології. - 2016. - Вип. 5. - С. 114-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2016_5_16
| 4. |
Сіманенков А. Л. Статистичний аналіз теплових режимів суднового двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2017. - № 2. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2017_2_13 Аналіз роботи систем охолодження суднового двигуна внутрішнього згоряння, за допомогою показника Херста, дозволив встановити зв'язок між підсистемами керування температурою та тиском. За матрицями параметрів температури та тиску у системах охолодження та підготовки палива. У подальшій перспективі це дозволяє використати одержані результати у визначенні необхідного завдання управління агрегатним енергетичним комплексом.Аналіз роботи систем охолодження суднового двигуна внутрішнього згоряння (СДВЗ), за допомогою показника Херста, дозволив встановити зв'язок між підсистемами керування температурою та тиском. За матрицями параметрів температури та тиску у системах охолодження та підготовки палива. У подальшій перспективі це дозволяє використати одержані результати у визначенні необхідного завдання управління агрегатним енергетичним комплексом.
| 5. |
Сіманенков А. Л. Статистичний аналіз теплових режимів суднового двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков // Системні технології. - 2017. - Вип. 5. - С. 46-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2017_5_9 Аналіз роботи систем охолодження суднового двигуна внутрішнього згоряння, за допомогою показника Херста, дозволив встановити зв'язок між підсистемами керування температурою та тиском. За матрицями параметрів температури та тиску у системах охолодження та підготовки палива. У подальшій перспективі це дозволяє використати одержані результати у визначенні необхідного завдання управління агрегатним енергетичним комплексом.Аналіз роботи систем охолодження суднового двигуна внутрішнього згоряння (СДВЗ), за допомогою показника Херста, дозволив встановити зв'язок між підсистемами керування температурою та тиском. За матрицями параметрів температури та тиску у системах охолодження та підготовки палива. У подальшій перспективі це дозволяє використати одержані результати у визначенні необхідного завдання управління агрегатним енергетичним комплексом.
| 6. |
Сіманенков А. Л. Моделювання суднового двотактного двигуна внутрішнього згоряння за його індикаторною діаграмою [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков, С. О. Рожков // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 3(2). - С. 293-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_3(2)__48
| 7. |
Сіманенков А. Л. Моделювання системи регулювання в'язкості важких палив [Електронний ресурс] / А. Л. Сіманенков, С. О. Рожков, К. В. Тимофеєв // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2016. - № 2. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2016_2_21 Досліджено математичну модель паропідігрівача, де визначено оптимальні параметри налаштування ПІ-регулятора подачі пари, за характеристиками замкненої системи на межі стійкості. Розглянуто особливості роботи системи регулювання в'язкості важких палив за динамічною моделлю трубчастого парового теплообмінника у підсистемах головного суднового двигуна внутрішнього згоряння. В якості об'єкту дослідження використано трубчастий паровий підігрівач фірми Alfa-Laval. При аналізі передавальної функції здійснено ряд припущень, стосовно перенесення тепла, параметрів потоку та термічного опору стінок труб парового підігрівача. За результатами дослідження виявлено, що для експериментального визначення коефіцієнта посилення і граничного періоду коливань достатньо провести декілька вимірів, а за дискрементою згасання першої отриманої кривої можна визначити близькість коефіцієнта посилення до критичного значення.
|
|
|